۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

این گرسنه ها از آفریقای چشمهای تو افتاده اند

** بعد از ظهر با دکتر که حرف میزدیم پرسید استرس یا نگرانی هم داری ؟ گفتم زیاد ... میتونم بگم توی دلم آشوب میشه اما به رو نمیارم ... میپرسه آخرین بار کی اینجوری شدی ؟ میگم همین دو ساعت پیش که حرفهای آقای ابطحی رو خوندم ... میگه ای وای عکساشم دیدی ؟ میگم آره ... به تاسف سری تکون میده منظور دکتر این عکس بود
آره آقای ابطحی عزیز ، باید بگم خوندن خبرهای ایرنا یا فارس چیزی رو به من تلقین نمیکنه ، دیدن خبرهای رسانه میلی هم باعث نمیشه من چیزی رو باور کنم ... چیزی که من باور میکنم اون لپهای گلی و خنده و اون چشمهای براقه که امروز ندیدمشون ...

** یکی از آشناها توی حوادث پنجشنبه به شدت توسط 5 نفر کتک خورده و کلی باتوم نوش جان نموده ... فقط حواسش به سرش بوده که سرش ضربه نخوره ... میتونم بگم شانس آورده ...

** اینم محض اطلاع : فردا ساعت 11 تجمع خانواده‌های زندانیان، جلوی دفتر رئیس قوه قضائیه.... آدرس: خیابان ولیعصر، روبه‌روی خیابان جامی، خیابان پاستور شرقی، روبه‌روی مجمع تشخیص مصلحت نظام، دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی.

** آخه اینو ببین ... این بیچاره ها که از آفتابی بودن یا نبودن بیرون هم خبر ندارن اونوقت چه جوری از هوشمندی افراد مطلع شدن؟!

** کسی میدونه من از محیط این تو که من میبینم شما نمیبینی از کجا میتونم کامنتامو ببینم ؟!!!

۱۴ نظر:

  1. به به به
    چه نوشای نازی

    پاسخحذف
  2. سلام عزیزم...مرسی از آدرس

    پاسخحذف
  3. خونه ی جدیدت مبارک

    پاسخحذف
  4. سلام خوبی ممنون از ادرس میتونم لینکش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. خانوم مارپل۱۱ مرداد, ۱۳۸۸

    به به مبارکه

    پاسخحذف
  6. سلام
    خونه نو مباركه
    اينجا را بخون شايد به كارت بياد (البته جواب سوال تو نيست)

    پاسخحذف
  7. شرمنده ادرس را نگذاشتم، اينجا را منظورم بود كه بخوان:
    http://web3b.wordpress.com/2008/12/17/export-import-blogger-wordpress/

    پاسخحذف
  8. ديشب حوالي ساعت دو و نيم يه صدايي اومد ولي هنوز از كسي راجع به بمب چيزي نشنيدم

    پاسخحذف
  9. سلام! منم حسابی متاسف شدم! خدائی مغزشون خوب کار میکنه وقتی دیدن پروژه اعتراف تلویزیونی دیگه کاربرد نداره اومدن سرغ اینیکی! وبلاگ نو مبارک

    پاسخحذف
  10. مــرسي از آدرس ... من همچنان خاننده ي خاموشت خواهم بود :دي

    فونت متنات كوچولو نيست يه كم ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  11. خواننده :دي والا من بي سواد نيستم !!!! :دي

    پاسخحذف
  12. اینجا چه خفنه!!!

    پاسخحذف
  13. قربونت برم خانومی؟؟؟
    خونه ی جدید مبارک ....حیف که شکلک نداره؟؟؟؟

    پاسخحذف
  14. سلاممممممممممممممممم
    مباركه
    از وقتي آقاي ابطحي اين صحبتا رو كرده خيلي اعصابم خورده
    نه از اينكه چه حرفايي زده
    از اينكه چه جور يه آدم بيگناه رو اذيت كردند كه مجبور به گفتن چيزايي شده كه خودشم با گفتن اونا قلبش آتش ميگرفته

    پاسخحذف